22 Kasım 2011 Salı

Bohem Tarzın En İyi Temsilcileri

Rahatı severim,renkleri severim,takıları severim,özgürlüğü severim ama bu tarz nedense bana göre değil.Bohem tarz bunların hepsini bir arada kullabilmek sanırım ben hepsini ayrı ayrı kullanabiliyorum :)
Ama bu tarzın çok iyi temsilcileri var tabiki;
Sienna Miller, Kate Moss, Nicole Richie, Mary-Kate ve Ashley Olsen bunların öncüleri
sizde bu tam benim tarzım diyenlerdenseniz Bohem tarz ünlülerine göz atmanızı tavsiye ederim.
Buyrun öyleyse :))









 



 
  


4 yorum:

  1. çok cool bi tarz bence ama herkes taşıyamaz..resimler çok hoş bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) ewet haklısın yaşam tarzıyla da birleşetiği zaman oturuyor bence :)

    YanıtlaSil
  3. bazen salaşta giyinmek lazım ama herkese yakışmıyor kombinlemek takılar ayakkabın ayrı bir havası var


    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Olsen'ların tarzını ben de beğeniyorum....

    YanıtlaSil